FISKALIZACIJA


01.01.2013. na snagu je stupio Zakon o fiskalizaciji u prometu gotovinom. Kako bi uvela jaču kontrolu u prometu gotovinom, Vlada RH se odlučila na uvođenje fiskalnih blagajni u obliku softverskog (programskog) rješenja za uspostavu sustava kontrole izdavanja računa. Ovo znači da svaki potpuno privatni fin. račun (ukoliko je plaćen gotovinski), prije nego što ga izdate, morati poslati na Poreznu upravu, koja će vam ga „odobriti“ povratnim slanjem Jedinstvenog identifikatora računa (JIR-a). U tu svrhu račun se mora potpisati elektronskim certifikatom koji morate kupiti od FINA-e. Prema specifikaciji porezne uprave, pod gotovinskim plaćanjem se podrazumijevaju sljedeći načini plaćanja: gotovina, kartice, ček, transakcijski račun i ostalo.


VAŽNO

Obveznici fiskalizacije, korisnici AdriaSoft programskih paketa DrDent/DrMedix/Quick (s valjanim Ugovorom o održavanju i korisničkoj podršci), ne trebaju kupovati nikakav novi elektronički uređaj niti ikakav poseban program već za postupak fiskalizacije mogu koristiti svoj programski paket DrDent/DrMedix na računalu/ima na kojem je njihov programski paket instaliran.


Svi postojeći korisnici programskih paketa DrDent/DrMedix/Quick koji s AdriaSoft-om sklope „Ugovor o održavanju i korisničkoj podršci“ ili zatraže jednokratnu nadogradnju će kroz redovno nadograđivanje svog programskog paketa imati u potpunosti pripremljen i usklađen program za provođenje postupka fiskalizacije.

Navedena nadogradnja (koja uključuje funcionalnosti vezano za fiskalizaciju) za sve korisnike će biti dostupna prije 01.04.2013. Uz nadogradnju ćemo Vam dostaviti i nadopunjeni korisnički priručnik u kojem će biti opisan sav postupak rada vezano za fiskalizaciju.


UVOĐENJE FISKALIZACIJE PODIJELJENO JE U TRI FAZE:


01.01.2013. za

         01.04.2013. za

       01.07.2013. za