top

MALE I SREDNJE TVRTKE

 

Programski paket Quick u potpunosti zadovoljava potrebe vođenja obrta,malih i srednjih tvrtki.

 

POPIS NAJBITNIJIH FUNKCIONALNOSTI PROGRAMA Quick

 

• Iznimna jednostavnost uporabe i sučelja programa
• Programski paket je u skladu sa standardima i svim zakonskim odredbama
• Mogućnost parametrizacije i konfiguracije tj. prilagodbe programa načinu rada pojedine tvrtke (definira izgled i ponašanje programa)
• Integrirani opširan korisnički priručnik (cca 100 strana)
• Sigurnost podataka: relacijska baza podataka, BACK-UP podataka, prijava i ulaz u program preko zaporke, uvid u informacije o promjeni bilo kojeg podatka tijekom rada
• Grupni unos (jedan klik mišem) više usluga ili artikala preko predložaka grupa. Unos usluga uz automatski obračun cijene i potrebnog vremena.
• Jednostavni prikaz i pregled svih aktivnosti vezanih za pojedinog klijenta
• Napredni unos rezervacije/narudžbi za pojedinog klijenta te mogućnost povezivanja rezervacije vremena sa radnim nalogom (ispis dnevnih i tjednih rezervacija)
• Evidencija i ispis ponude za kupca
• Unos, pregled i pohrana vanjskih dokumenata klijenta (preko skenera)
• Udruživost programa sa vanjskim uređajima (kamere, digitalni fotoaparati, skeneri), pohrana, evidencija i pregled slikovnih zapisa
• Export svih ispisa i izvješća u neki drugi format (Word, Excel, HTML, TXT i dr.)
• Otvorenost i povezanost programa sa drugim aplikacijama (eMail klijent – Outlook Express, Word, Excel, kalkulator)
• Paralelni rad više korisnika – mogućnost mrežnog rada ili rada više korisnika na jednom računalu
• Svakom korisniku sustava može se po potrebi ograničiti uvid i promjena podataka unutar aplikacije
• Testni (demo) način rada programa

• Prilagođen fiskalizaciji u prometu gotovinom, podržana je izrada gotovinskih računa i njihovo slanje na centralni informacijski sustav porezne uprave.

• Kompletno vođenje knjigovodstva (evidencija i automatska izrada računa poslovnih partnera, evidencija ulaznih i izlaznih računa, knjiga primitaka i izdataka (blagajna i žiro račun), knjiga izlaznih računa, evidencija osnovnih sredstava
• Vođenje i uvid u stanje dugovanja poslovnog partnera, pretraga po dugovanjima, automatska izrada opomene sa popisom računa i pripadnih iznosa
• Vođenje skladišta artikala, automatizirana izrada primki, otpremnica, inventurnih lista te pripadnih storno dokumenata, automatsko skidanje količina, uvid i ispis stanja skladišta, nabava artikala, uvid i ispis prometa pojedinog artikla
• Mogućnost izrade radnih naloga (izrada, evidencija i ispis radnih naloga)
• Mogućnost izrade svih neophodnih izvješća:

- Knjiga primitaka i izdataka
- Knjiga prometa
- Knjiga izlaznih računa
- Knjiga ulaznih računa
- Fakturirana realizacija u periodu
- Prihodi i rashodi po profitnim mjestima
- Prihodi i rashodi po profitnim mjestima u periodu
- Primici i izdaci po izvodima
- Popis aktualih ponuda
- Knjiga neplaćenih izlaznih računa
- Stanje skladišta
- Ispis izvještaja za nabavu robe (popis artikala čija je količima manja od minimalne)
- Robna realizacija u periodu

 

Ukoliko imate dodadnih pitanja vezanih za program Quick ili želite da Vam pošaljemo besplatni demo instalacijski CD, popunite i pošaljite kontakt obrazac.

 

Slike programskog paketa Quick

Kontaktiraj prodaju

Tel i Fax:+385(0)1 3890 434
Email: [email protected]

AdriaSoft

          Trg Ivana Kukuljevića 6

          10090 Zagreb
          Hrvatska (Cro)

 

OIB57168050092
BankaZagrebačka banka d.d.
IBANHR0523600001101145638

Prodaja

Tel: +385(0)1 3890 434
Fax:+385(0)1 3890 434
Email:[email protected]

Tehnička podrška

Telefon 1: +385(0)1 3818 190
Telefon 2: +385(0)1 3890 058
Email: podrska[email protected]

Podijeli sa poznanicima